انتخابات

هومن هدایتی درباره پرونده علیرضا بیرانوند توضیحاتی ارائه داد.

۵-۶ روز فرصت برای بازگشت شماره یک / موضع رسمی باشگاه پرسپولیس: بیرانوند باید بماند!

به گزارش قدس آنلاین، هومن هدایتی که روز گذشته به عنوان سرپرست معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس منصوب شد، امروز مقابل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار کرد: جا دارد از همکاران سابقم و استاد عزیزم آقای دوام و آقای احسان حیدری شهباز تشکر کنم که از هر دو عزیز یاد گرفتم و در هر دو دوره عضو حقوقی باشگاه بودم و از هر دو عزیز تشکر می‌کنم. امیدوارم در ادامه مسیر به ما کمک کنند. حتما از کمک‌شان استفاده خواهم کرد و از حسن اعتماد باشگاه محترم پرسپولیس و آقای درویش و همکاران محترم تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را برای باشگاه و تیم محترم پرسپولیس رقم بزنیم.

او در خصوص شرایط علیرضا بیرانوند توضیح داد: هیئت مدیره محترم باشگاه این موضوع را پیگیری می‌کنند و در دستور کار باشگاه قرار دارد. یک دادخواستی هم در کمیته وضعیت ثبت شده و به آقای بیرانوند ابلاغ ۱۰ روزه کردند و از آن ابلاغ هم ۴-۵ روز گذشته است. منتظر هستیم که کمیته اگر صلاح بداند، جلسه حضوری بگذارد و در غیر این صورت، بدون جلسه حضوری هم می‌توانند تصمیم بگیرند. من مطمئن هستم که باشگاه پرسپولیس به عنوان ذی حق حقوقی و فوتبالی شناخته خواهد شد.

هدایتی درباره مفاد احضاریه عنوان کرد: روند طوری است که وقتی باشگاه پرسپولیس به کمیته وضعیت درخواست می‌دهد، همین درخواست را عینا برای طرف دعوی می‌فرستند و آنها ۱۰ روز فرصت دارند پاسخ بدهند. این اتفاق افتاده و ایشان باید ظرف چند روز آینده پاسخ بدهند. در هر صورت کمیته وضعیت تصمیم‌گیری خواهد کرد. آقای بیرانوند ۵-۶ روز دیگر فرصت دارند که پاسخ بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بیرانوند فصل آینده در پرسپولیس حضور ندارد، گفت: آقای بیرانوند یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند و وضعیت‌شان را هیئت مدیره و مدیرعامل محترم مشخص می‌کنند، اما از نظر قراردادی، ایشان بازیکن پرسپولیس هستند. درخواست باشگاه پرسپولیس هم این است که این فسخ غیرموجه است و ایشان باید عضو باشگاه پرسپولیس باقی بمانند و نمی‌توانند در باشگاه دیگری عضویت داشته باشند.

وی در پاسخ به اینکه آیا بند فسخی به قرارداد بیرانوند اضافه نشده است، گفت: در قرارداد آقای بیرانوند بند فسخی وجود نداشته است. در الحاقیه نوشته شده ایشان اگر تا ۱۵ روز دستمزدش را نگیرد، می‌تواند فسخ کند. این یک شرط است و آقای بیرانوند هم که گرفته‌اند و باشگاه هم به الحاقیه عمل کرده‌اند و پرداخت را انجام داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.